Του Αλέξανδρου Κολόμβου, CRC, MA, MPS, MA Ed
Εκπαιδευτικού-ψυχολόγου των Α.Μ.Ε.Α-Ιστορικού
Η Πλατεία Αθηνών στην Αστόρια της Νέας Υόρκης Πηγή: http://photo.ekirikas.com/wp-content/uploads/2014/09/09014836/PLATIA-ATHINON-DSC_8240.jpg |
Κάθε χρόνο εδώ στα ελληνικά
σχολεία της Νέας Υόρκης, τουλάχιστον δυο εβδομάδες ή και ένα μήνα ακόμη πριν
κάθε επέτειο, κάνουμε ειδικά μαθήματα ιστορίας, εμβατηρίων, ποιημάτων, και
παραδοσιακών χορών και με τη χρήση οπτικοακουστικού υλικού και εικονογραφημένων
φυλλαδίων που συνήθως εμείς οι εκπαιδευτικοί της ελληνικής παροικίας των Η.Π.Α.
φτιάχνουμε μόνοι μας και με δικά μας έξοδα, γιατί αν περιμέναμε από το ελληνικό
κράτος και τα κατάπτυστα σχολικά βιβλία του, θα αποκτούσαν κάθε άλλο παρά ελληνική
παιδεία!!!
Στην τελική κάνουμε ένα δικό
μας κρυφό σχολειό σε μια εποχή που υποτίθεται έχουμε δημοκρατία, που υποτίθεται
υπάρχει ελεύθερη διακίνηση ιδεών και που υποτίθεται υπάρχει ειρήνη και
εξέλιξη....υποτίθεται. Κι όμως στα αμερικάνικα σχολεία κανείς δεν τολμά να πει
για την 25η Μαρτίου, κανείς δεν τολμά να διδάξει για τον ελληνισμό των μέσων
χρόνων και του βυζαντίου ή την νεοελληνική ιστορία, διότι θα χάσει την δουλειά
του, χώρια την πλήρη και απροκάλυπτη διαστρέβλωση της αρχαίας ελληνικής ιστορίας που διδάσκονται
τα αμερικανόπουλα από μικρή ηλικία για την αρχαία Ελλάδα. Δε φτάνει που τα αμερικάνικα βιβλία ιστορίας
δεν έχουν πάνω από 5-10 σελίδες για την αρχαία Ελλάδα, το 60% είναι προπαγάνδα
και μάλιστα με μηνύματα ακατάλληλα και ψυχοφθόρα για την τρυφερή ηλικία των
μαθητών!!! Βέβαια, κανείς εδώ δεν μιλάει. Ο μέσος αμερικανός είναι έρμαιο της απίστευτης
χειραγώγησης των αμερικανικών ΜΜΕ. Τι
κάνει το ελληνικό κράτος για όλα αυτά; Όχι μόνο δεν κάνει τίποτα, αλλά ενισχύει
και την ανθελληνική προπαγάνδα των αμερικανών, των ευρωπαίων και των εβραίων,
αφού άλλωστε από αυτούς παίρνει εντολές και οδηγίες, με αποτέλεσμα τα παιδιά
της Ελλάδας να είναι πιο αγράμματα και άσχετα από ελληνισμό και από τα απόδημα
ελληνάκια του εξωτερικού!!! Ό,τι κάνουμε το κάνουμε μόνοι μας. Γιαυτό μιλάω
πάντα για προσωπική επανάσταση κόντρα στον εθνομηδενισμό και την νέα εποχή. Ο
αγώνας δεν είναι εύκολος.
Δεν έχουμε την υποστήριξη
ούτε των μη κατηρτησμένων προέδρων σχολικών επιτροπών και εκκκλησιαστικών
συμβουλίων που κοιτάν την πάρτη τους, ούτε των μεγαλοεπιχειρηματιών που με τα
λεφτά τους το παίζουν πρόεδροι τοπικών συλλόγων για την δική τους ματαταιόδοξη
αυτοπροβολή. Έχουν κλείσει τόσα ελληνικά σχολεία, ακόμα και στην Νέα Υόρκη! Τα περισσότερα ελληνικά σχολεία έχουν το πολύ μέχρι 8η τάξη, δηλαδή β' γυμνασίου που νατιστοιχεί στην τελευταία τάξη του αμερικανικού γυμνασίου καθώς το αμερικανικό λύκειο είναι τέσσερις αντί για τρεις που είναι στην Ελλάδα. Δεν έχουμε πια μαθητές λυκείου στα ελληνικά σχολκεία των Η.Π.Α,! Δεν έχουμε πια εφήβους! Και το το κακό ξεκινά από την Αρχιεπισκοπή που δίνει πιστοποιητικά γλωσσομάθειας με υποχρεωτική μόνο τη φοίτηση μέχρι την 8η. Ευτυχώς που υπάρχει ο θεσμός των Ελληνικών Regents, δηλαδή των αντίστοιχων εξετάξεων του αμερικανικού σχολείου, διαφορετικά κανένα παιδί δεν θα πάταγε στο ελληνικό σχολείο! Μάλιστα, πολλοί γονείς πιέζουν δάσκάλους και διευθυντές των ελληνικών σχολείων να βάλουντ ο παιδί τους σε υψηλότερη τάξη, ώστε να αποφοιτήσει πρόωρα για να μην πληρώνουν πολλά δίδακτρα, όταν διαθέτουν ένα σωρό χρήματα για καράτς, τζούντο, γιόγκα, πιάνο, κιθάρα και πάει λέγοντας!
Την ελληνική παιδεία των Η.Π.Α,, επίσης, δεν στήριξαν ούτε οι μηδαμινής ουσιαστικής ελληνικής και ελληνορθοδόξου παιδείας, στην πλειοψηφία τους, κληρικοί της ομογένειας που οι μισοί έγιναν ιερείς και μοναχοί λόγω των παθών τους που δεν τους επέτρεψαν να νυμφευτούν, ενώ οι άλλοι μισοί ιερείς δεν μιλάνε καν ελληνικά και είναι οικουμενιστές, μερικοί από αυτούς ακόμη και ανθέλληνες. Ούτε βοήθησαν ποτέ στην ελληνόγλωση παιδεία του εξωτερικού οι δήθεν ελληναράδες "επανελληνιστές" ψευτοδωδεκαθεϊστές μασώνοι συγκεκριμένων συλλόγων με έδρα τους την Ελλάδα και παρατήματα σε όλο τον κόσμο που συνήθως ψηφίζουν εθνοκτόνα κόμματα, δεν κρεμάνε ποτέ την ελληνική σημαία στα σπίτια τους, γιατί έχει πάνω τον σταυρό, και τάσσονται κατά της παρέλασης, γιαυτό και ποτέ δεν κάνουν παρέλαση την 25η Μαρτίου. Η αξιοκρατία είναι συνήθως άγνωστη λέξη ενώ επικρατεί ο νεποτισμός, τα χωριστά ιδεολογικά, ιδεοθρησκευτικά και κομματικά καφενεία, το μέσο και η οικογενειοκρατία. Νομίζουν ότι βοήθησαν την ελληνόγλωσση παιδεία του εξωτερικού, ενώ στην ουσία την χαντάκωσαν, ιδρύοντας "σχολεία" της ντροπής όπου διδάσκεται η μισαλλοδοξία, η μικροπρέπεια, ο ιστορικός αναθεωρητισμός και η Νέα Εποχή! Προωθούνται τα βιβλία ανάλογης προπαγάνδας όπου διδάσκουν στα σχολεία αυτά ελληνοαμερικάνες δημοδιδασκάλισσες με σπαστά ελληνικά, δίχως ελληνικό πνεύμα και όπου μασάνε τσίχλα μέσα στην τάξη μπροστά στους μαθητές (!), μόνο και μόνο επειδή έχουν άδεια εκπαιδευτικού από την Νέα Υόρκη και έτσι έχουν το γόητρο και καλά να εργάζονται με κύρια απασχόληση σε αμερικανικά δημόσια σχολεία!
Την ελληνική παιδεία των Η.Π.Α,, επίσης, δεν στήριξαν ούτε οι μηδαμινής ουσιαστικής ελληνικής και ελληνορθοδόξου παιδείας, στην πλειοψηφία τους, κληρικοί της ομογένειας που οι μισοί έγιναν ιερείς και μοναχοί λόγω των παθών τους που δεν τους επέτρεψαν να νυμφευτούν, ενώ οι άλλοι μισοί ιερείς δεν μιλάνε καν ελληνικά και είναι οικουμενιστές, μερικοί από αυτούς ακόμη και ανθέλληνες. Ούτε βοήθησαν ποτέ στην ελληνόγλωση παιδεία του εξωτερικού οι δήθεν ελληναράδες "επανελληνιστές" ψευτοδωδεκαθεϊστές μασώνοι συγκεκριμένων συλλόγων με έδρα τους την Ελλάδα και παρατήματα σε όλο τον κόσμο που συνήθως ψηφίζουν εθνοκτόνα κόμματα, δεν κρεμάνε ποτέ την ελληνική σημαία στα σπίτια τους, γιατί έχει πάνω τον σταυρό, και τάσσονται κατά της παρέλασης, γιαυτό και ποτέ δεν κάνουν παρέλαση την 25η Μαρτίου. Η αξιοκρατία είναι συνήθως άγνωστη λέξη ενώ επικρατεί ο νεποτισμός, τα χωριστά ιδεολογικά, ιδεοθρησκευτικά και κομματικά καφενεία, το μέσο και η οικογενειοκρατία. Νομίζουν ότι βοήθησαν την ελληνόγλωσση παιδεία του εξωτερικού, ενώ στην ουσία την χαντάκωσαν, ιδρύοντας "σχολεία" της ντροπής όπου διδάσκεται η μισαλλοδοξία, η μικροπρέπεια, ο ιστορικός αναθεωρητισμός και η Νέα Εποχή! Προωθούνται τα βιβλία ανάλογης προπαγάνδας όπου διδάσκουν στα σχολεία αυτά ελληνοαμερικάνες δημοδιδασκάλισσες με σπαστά ελληνικά, δίχως ελληνικό πνεύμα και όπου μασάνε τσίχλα μέσα στην τάξη μπροστά στους μαθητές (!), μόνο και μόνο επειδή έχουν άδεια εκπαιδευτικού από την Νέα Υόρκη και έτσι έχουν το γόητρο και καλά να εργάζονται με κύρια απασχόληση σε αμερικανικά δημόσια σχολεία!
Είναι λυπηρό να αναγκάζεται
κανείς να αντιπαλέψει τις συμπληγάδες αυτές του αμερικανικού κατεστημένου από
τη μια και από την άλλη του ελληνικού πριν το σκαρί των αγώνων του βουλιάξει
στην άβυσσο της φουρτουνιασμένης θάλασσας των αγώνων για μια καλύτερη και ποιοτικότερη
παιδεία των Ομογενών. Είναι λοιπόν
αναγκαίο να υπάρξουν σωματεία και φορείς που θα ιδρύσουν ανεξάρτητα σχολεία
χωρίς ιδεολογικά, πολιτικά/κομματικά ή οικονομικά συμφέροντα που θα αγωνιστούν
για μια ανόθευτη ελληνική και ελληνορθόδοξη παιδεία που θα σέβεται τόσο την
ιστορική αλήθεια και το διδακτικό έργο όσο και τις ψυχολογικές, γλωσσικές και
κοινωνικές ιδιαιτερότητες των μαθητών αυτών που ζουν στη πολυπολιτισμική και
πολυθρησκευτική Νέα Υόρκη και έχουν ελληνοαμερικανική ταυτότητα.